Bahçem :))

Bahçedeki logar kapağını boyadım balık havuzuna benzedi :) Boyarken akrilik boya kullandım şu boyacılarda satılanlardan üstüne su bazlı vernik sürülürse daha iyi olur diye düşünüyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

KÜTÜPHANELER....

YENİDEN

KO RE Mİ?