TAKI TASARIMLARIM:))))

Gece cep tlfnu ile pek güzel çekim yapamadım ama bitirir bitirmezde eklemek istedim :)
PARİS küpelerim :) bugün için analamlı bir çalışma oldu:) yaparken haberleri izliyordum fransız kalamadım :)
MELEK küpelerim doğal taş kullandım yaparken.
Şans bilekliğim adına YUSUFCUK TAKTIM :)...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

KÜTÜPHANELER....

YENİDEN

KO RE Mİ?