ÇİZGİLİ ELBİSEM :)


Bu elbiseyi haziran gibi dikmiştim geçende işe giderken giydim. Beni fotoğraflıyacak birini bulamayınca duraktaki ilan panosundan yararlandım :) Beyaz Converse almalıyım onlarla daha iyi dururdu :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

KÜTÜPHANELER....

YENİDEN

KO RE Mİ?