Beremmm... :)


Aslında örgü konusunda hiç iyi değilimdir, bu yüzden pek iddalı değilim ama gerçekten kafadan uydurma güzel bir örgü deseni oldu :))) kçük saç örgüleriyle başladım sonra giderek büyüttüm ve sonra çapraz örgüler yapıp düz örgüye geçtim.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

KÜTÜPHANELER....

YENİDEN

KO RE Mİ?